Nomad Summer Sale آغاز می شود: 30٪ تخفیف در همه موارد
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

کالاهای Nomad برخی از بهترین لوازم جانبی پیشرفته و باکیفیت را برای محصولات اپل تولید می کند و برای هفته آینده می توانید 30٪ تخفیف از تمام کالاهای با قیمت کامل در سایت دریافت کنید.

ZDNET توصیه می شود
بهترین لوازم جانبی AirTag: زنجیر کلید ، بند و پایه
بهترین لوازم جانبی AirTag: زنجیر کلید ، بند و پایه

اپل اخیراً AirTag را به بازار عرضه کرده است ، دستگاه ردیابی کوچکی که می توانید با خود به هر جایی ببرید و دسترسی به آن آسان است. در اینجا برخی از بهترین لوازم جانبی AirTag موجود موجود است

ادامه مطلب

یکی از لوازم جانبی Nomad مورد علاقه من در حال حاضر حلقه AirTag چرمی است که اخیراً راه اندازی شده است. حلقه چرمی با 24.95 دلار قبل از تخفیف ، راهی شیک برای حمل AirTag شما اضافه می کند. به علاوه ، این یک جایگزین مناسب برای موارد رسمی AirTag اپل است. حتی اگر زمان آن فرا برسد ، می توانید باتری را عوض کنید بدون اینکه AirTag را از حلقه خارج کنید.

سایر محصولات Nomad که من توصیه می کنم شامل کابل های شارژ است که در بیرون از آنها یک Kevlar بافته شده وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که به راحتی نمی شکنند. قاب های آیفون Nomad و باندهای Apple Watch نیز محبوب هستند و گزینه های رنگی زیادی را شامل می شوند که شامل سازگاری MagSafe هستند.

من سیستم شارژ بی سیم Base Station Pro را مرور کردم که به شما امکان می دهد به جای نگرانی در مورد آیفون و تعمیرات آن  دقیق قرار دادن سیم پیچ شارژ ، هر دستگاه سازگار با Qi را در هر نقطه از پد قرار دهید.

برای استفاده از تخفیف 30 درصدی تخفیف ، باید هنگام خرید در وب سایت Nomad از کد کوپن SUMMER30 استفاده کنید.

اگر وسایل جدید Nomad را برمی دارید ، در مورد نظرات خود به ما بگویید که درباره چه چیزی تصمیم گرفتید.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: